jabol123
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:44, 05 Mar 2009 |
|
|
Zmiana ringow i amuletow
1. Ładujemy scrypta i w miejscu id ring wpisujemy id ringa, a w miejscu id amulet wpisujemy id amuleta.
ID Ringów i Amuletów w Poradnikach
Kod: |
var
Life_Ring: Integer;
Ring: TItem;
//Made for TibiaBot NG by LordofWar.
//Created by Forge, copyright 2006-2007.
//Puts a life ring in your ringslot whenever the ringslot is empty.
function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
begin
Life_Ring := 3052;
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Ring.ID = 0 then
begin
Ring := GetItemFromOpenBackpack(Life_Ring);
if Ring <> nil then Ring.MoveToBody(Self.Ring, 0);
end;
Sleep(5000);
end;
end;
|
i klikamy na Execute script
Post został pochwalony 0 razy
|
|