jabol123
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:51, 05 Mar 2009 |
|
|
Skrypt rzuca mwala przed zaznaczonym Targetem Np wybieramy atakowanie gracza i skrypt będzie rzucał przed nim mWalle
Kod: |
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
begin
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Attacking <> 0 then
begin
Creature := GetCreatureByID(Self.Attacking);
if Creature <> nil then
begin
case Creature.Direction of
0: Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X, Creature.Y - 2, Creature.Z);
1: Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X + 2, Creature.Y, Creature.Z);
2: Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X, Creature.Y + 2, Creature.Z);
3: Self.Containers.UseItemWithGround(3180, Creature.X - 2, Creature.Y, Creature.Z);
end;
end;
end;
Sleep(2000);
end;
end;
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|