jabol123 
		      
		          Administrator 
		          
  
		          Dołączył: 05 Mar 2009 
		          Posty: 26 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 
		      
		       
		      
		 | 
		
			
				 Wysłany: Czw 20:47, 05 Mar 2009   | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Skrypt który powoduje ze potwor/człowiek jest cały czas zaznaczony nawet po zniknieciu z ekranu oraz po zmianie piętra 
 
 
 	  | Kod: | 	 		  
 
var
 
LockID:integer;
 
 
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
 
var
 
x: integer;
 
begin
 
Result := nil;
 
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
 
begin
 
if x >= Creatures.Count then Break;
 
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
 
begin
 
Result := Creatures.Creature[x];
 
Exit;
 
end;
 
end;
 
end;
 
 
begin
 
updateworld;
 
while self.attacking=0 do
 
begin
 
sleep(200);
 
updateworld;
 
end;
 
LockID:=self.attacking;
 
while not terminated do
 
begin
 
updateworld;
 
ProcessEvents;
 
if ((self.attacking)<>(LockID)) and ((self.attacking)<>(0)) then
 
LockID:=Self.Attacking;
 
If Self.Attacking=0 then
 
begin
 
Creature:=GetCreatureByID(LockID);
 
If Creature<>nil then Creature.Attacking:=true;
 
end;
 
 
sleep(100);
 
end;
 
end;
 
 | 	  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  |