jabol123
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:47, 05 Mar 2009 |
|
|
Skrypt który powoduje ze potwor/człowiek jest cały czas zaznaczony nawet po zniknieciu z ekranu oraz po zmianie piętra
Kod: |
var
LockID:integer;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
begin
updateworld;
while self.attacking=0 do
begin
sleep(200);
updateworld;
end;
LockID:=self.attacking;
while not terminated do
begin
updateworld;
ProcessEvents;
if ((self.attacking)<>(LockID)) and ((self.attacking)<>(0)) then
LockID:=Self.Attacking;
If Self.Attacking=0 then
begin
Creature:=GetCreatureByID(LockID);
If Creature<>nil then Creature.Attacking:=true;
end;
sleep(100);
end;
end;
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|