Strona glówna
•
FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Forum www.elfngboot.fora.pl Strona Główna
->
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
..::Ważne Boty ::..
----------------
Bot NG
Ogólne
tibia Elfbot Forum
Poradniki
Ogólnie
Problemy
Poradniki
Bugi
Problemy
Skrypty
Projekty
Prośby
Bugi
Skrypty
Waypointy
Prośby
Projekty
pomoc w elfbocie
opcje bota NG
Gotowe skrypty Cavebot & Targeting
..:: Hyde Park ::..
----------------
Newsy
Drogi
Game Chat
Bazarek
..:: Rózne Duperele ::..
----------------
Śmieszne obrazki
..::ID ITEMÓW::..
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jabol123
Wysłany: Czw 21:18, 05 Mar 2009
Temat postu: Wyrzuć loot gdy mało cap..
Skrypt wyrzuca itemki od podanym ID gdy mamy mało Capa
Kod:
Const
ItemIDs = [3285,3447,3448,3350] // it will try to throw items until you have enuogh cap again in the order from the right to left.
MinCap = 50
AlertWhenDrop = 1 // 0 - to disable. 1 - to enable.
function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := Self.Containers.Count - 1 downto 0 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := Self.Containers.Container[x].Count - 1 downto 0 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Capacity <= MinCap then
begin
for i := Low(ItemIDs) to High(ItemIDs) do
begin
Item := GetItemFromOpenBackpack(ItemIDs[i]);
if Item <> nil then
begin
Item.MoveToGround(Self.X,Self.Y,Self.Z,0);
if AlertWhenDrop then
PlaySound('C:/Windows/Media/Notify.wav');
break;
end;
end;
end;
Sleep(1500);
end;
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme
FrayCan
created by
spleen
&
Download
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin