Strona glówna
•
FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Forum www.elfngboot.fora.pl Strona Główna
->
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
..::Ważne Boty ::..
----------------
Bot NG
Ogólne
tibia Elfbot Forum
Poradniki
Ogólnie
Problemy
Poradniki
Bugi
Problemy
Skrypty
Projekty
Prośby
Bugi
Skrypty
Waypointy
Prośby
Projekty
pomoc w elfbocie
opcje bota NG
Gotowe skrypty Cavebot & Targeting
..:: Hyde Park ::..
----------------
Newsy
Drogi
Game Chat
Bazarek
..:: Rózne Duperele ::..
----------------
Śmieszne obrazki
..::ID ITEMÓW::..
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jabol123
Wysłany: Czw 21:15, 05 Mar 2009
Temat postu: Podnos itemki gry trap..
Skrypt podnosi itemy wpisane na Liste ID gdy jesteś strapowany skrypt je podnosi i wkłada Do BP. ID itemów można dopisywać samemu;)
Pozdr
Kod:
const
Items = [2777, 2794, 2808, 6372, 2793, 2806, 2792]
BP = 1
Procedure PickUpLoot(Loot: TItem);
begin
if Self.Containers.Container[BP-1].Item[Self.Containers.Container[BP-1].Capacity-1] <> nil then
if Self.Containers.Container[BP-1].Item[Self.Containers.Container[BP-1].Capacity-1].Properties.Container then Self.Containers.Container[BP-1].Item[Self.Containers.Container[BP-1].Capacity-1].Open;
else Self.DisplayText('Your Loot backpacks is full.');
if Self.Containers.Container[BP-1].Count <> 0 then
begin
if Self.Containers.Container[BP-1].Item[0].Properties.Container then Loot.MoveToContainer(Self.Containers.Container[BP-1], Self.Containers.Container[BP-1].Capacity-1, 0);
else Loot.MoveToContainer(Self.Containers.Container[BP-1], 0, 0);
end else Loot.MoveToContainer(Self.Containers.Container[BP-1], 0, 0);
end;
Procedure FindLoot;
var
x, y, z, i, f: integer;
Tile: TTile;
begin
for x := -1 to 1 do
begin
for y := -1 to 1 do
begin
Tile := Screen.Tile[x + 7, y + 5];
begin
for i := 0 to Tile.Count-1 do
begin
if i >= Tile.Count then Break;
for j := Low(Items) to High(Items) do if Tile.Item[Tile.Count-1-i].ID = Items[j] then
begin
if i = 0 then PickUpLoot(Tile.Item[Tile.Count-1-i]);
else if not Tile.Item[Tile.Count-i].Properties.Movable then PickUpLoot(Tile.Item[Tile.Count-i-1]);
else Tile.Item[Tile.Count-i].MoveToGround(Self.X+Random(-1,2), Self.Y+Random(-1,2), Self.Z, 0);
end;
end;
end;
end;
end;
end;
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Containers.Count >= BP then FindLoot;
Sleep(500);
end;
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme
FrayCan
created by
spleen
&
Download
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin