Strona glówna
•
FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Forum www.elfngboot.fora.pl Strona Główna
->
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
..::Ważne Boty ::..
----------------
Bot NG
Ogólne
tibia Elfbot Forum
Poradniki
Ogólnie
Problemy
Poradniki
Bugi
Problemy
Skrypty
Projekty
Prośby
Bugi
Skrypty
Waypointy
Prośby
Projekty
pomoc w elfbocie
opcje bota NG
Gotowe skrypty Cavebot & Targeting
..:: Hyde Park ::..
----------------
Newsy
Drogi
Game Chat
Bazarek
..:: Rózne Duperele ::..
----------------
Śmieszne obrazki
..::ID ITEMÓW::..
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jabol123
Wysłany: Czw 21:13, 05 Mar 2009
Temat postu: Atakowanie najpierw wybranego potwora.
Atakowanie najpierw wybranego potworka ;]
Wpisujemy w kolejności w jakiej mają być atakowane.
Kod:
Const
Name=['Dwarf Guard', 'Dwarf Soldier'];
SwitchAt=10;// the % of the current attacked monster
//that if the monster has lass % hp than this, we Will NOt change to the stronger monster.
function GetPlace(st:string):integer;
var
x:integer;
begin
Result:=1000;
for x:=Low(Name) To High(Name) do
begin
if Name[x]=st then
Result:=x;
end;
end;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function IsCreatureBesideYou(c: TCreature): boolean;
begin
UpdateWorld;
Result := False;
if (abs(c.X-self.X) <= 6) and (abs(c.Y-self.Y) <= 6) then begin
if c.Z = self.Z then begin
Result := True;
end;
end;
end;
var
x:integer;
b:boolean;
begin
while not terminated do
begin
b:=false;
updateworld;
If (Self.Attacking<>0) then
begin
Creature:=GetCreatureByID(Self.Attacking);
if Creature<>nil then
if SwitchAt<Creature.Health then
begin
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
updateworld;
if b then break;
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].NPC then
if Creatures.Creature[x].z=self.z then
if Creatures.Creature[x].Name<>self.name then
if Creatures.Creature[x].Attacking = false then
if IsCreatureBesideYou(Creatures.Creature[x]) then
if GetPlace(Creature.Name)>GetPlace(Creatures.Creature[x].Name) then
begin
sleep(100);
updateworld;
Creatures.Creature[x].attacking:=true;
B:=true;
end;
end;
end;
end;
Sleep(100);
end;
end;
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme
FrayCan
created by
spleen
&
Download
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin