Strona glówna
•
FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Forum www.elfngboot.fora.pl Strona Główna
->
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
..::Ważne Boty ::..
----------------
Bot NG
Ogólne
tibia Elfbot Forum
Poradniki
Ogólnie
Problemy
Poradniki
Bugi
Problemy
Skrypty
Projekty
Prośby
Bugi
Skrypty
Waypointy
Prośby
Projekty
pomoc w elfbocie
opcje bota NG
Gotowe skrypty Cavebot & Targeting
..:: Hyde Park ::..
----------------
Newsy
Drogi
Game Chat
Bazarek
..:: Rózne Duperele ::..
----------------
Śmieszne obrazki
..::ID ITEMÓW::..
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jabol123
Wysłany: Czw 20:49, 05 Mar 2009
Temat postu: Monk Trainer
Skrypt atakuje tego Monka który ma więcej HP
Kod:
Const
StopAt=50;//Stop attacking monk/Player at that hp %.
AttackAt=80;// attack a monk/Player if the monk/player has more than 50% hp.
TrainName=['Monk','FrinedName1','FriendName2'];// you can change it to a player name.
var
creature:tcreature;
function GetCreatureByNameHPHIGH(Name: string): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Name = Name then
if Creatures.Creature[x].z=Self.Z then
if Creatures.Creature[x].Health>AttackAt then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function Attacking: boolean;
var
x: integer;
begin
Result := False;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Attacking then
begin
Result := True;
Exit;
end;
end;
end;
function GetAttackedCreature:TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Attacking=true then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
begin
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if not attacking then
begin
For x:=low(TrainName) to high(trainName) do
begin
If self.attacking<>0 then break;
Creature:=GetCreatureByNameHPHIGH(TrainName[x]);
if Creature <> nil then
creature.attacking:=true;
sleep(100); updateworld;
end;
end;
if attacking then
begin
Creature:=GetAttackedCreature;
if Creature <> nil then
if creature.Health < StopAt then creature.attacking:=false;
end;
sleep(1000);
end;
end;
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme
FrayCan
created by
spleen
&
Download
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin