Strona glówna
•
FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Forum www.elfngboot.fora.pl Strona Główna
->
Skrypty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
..::Ważne Boty ::..
----------------
Bot NG
Ogólne
tibia Elfbot Forum
Poradniki
Ogólnie
Problemy
Poradniki
Bugi
Problemy
Skrypty
Projekty
Prośby
Bugi
Skrypty
Waypointy
Prośby
Projekty
pomoc w elfbocie
opcje bota NG
Gotowe skrypty Cavebot & Targeting
..:: Hyde Park ::..
----------------
Newsy
Drogi
Game Chat
Bazarek
..:: Rózne Duperele ::..
----------------
Śmieszne obrazki
..::ID ITEMÓW::..
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
jabol123
Wysłany: Czw 20:48, 05 Mar 2009
Temat postu: Ignore Monster
Skrypt będzie ignorował monstera uprzednio wpisanego w jego treść.
Kod:
Const
Ignore='Monk'; // wpisujemy nazwe potwora ktorego nie bedzie attakowac
var x : integer;
Looting:boolean;
function Attacking : boolean;
var x : integer;
begin
Result := False;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Attacking then
begin
Result := True;
Exit;
end;
end;
end;
function PlayerOnScreen : Boolean;
var
x: integer;
begin
Result := False;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].z=self.z then
if Creatures.Creature[x].Name<>Self.Name then
if not Creatures.Creature[x].NPC then
begin
Result :=true;
Exit;
end;
end;
end;
function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;
function FindClosest : integer;
var i, l, closest_num, closest_range, last_closest_range : integer;
begin
if not attacking then
begin
closest_num := -1;
last_closest_range := 5000;
for i := 0 to Creatures.Count - 1 do
if (Creatures.Creature[i].Z = Self.Z) then
if (Creatures.Creature[i].NPC = true) then
if (Ignore<>Creatures.Creature[i].Name) then
begin
closest_range := Round(Sqrt(Sqr(Self.X - Creatures.Creature[i].X)) + Sqr(Self.Y - Creatures.Creature[i].Y));
if (closest_range < last_closest_range) then
begin
last_closest_range := closest_range;
closest_num := i;
end;
end;
Result := closest_num;
Exit;
end;
end;
var found, Bla,y : integer;
begin
updateworld;
Bla:=Self.Containers.Count;
Looting:=false;
while not terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Containers.Count>Bla then begin D:=Self.Containers.Count; Looting:=true; end;
if (Looting=true) then
begin
updateworld;
Z:=self.x;
y:=self.y;
Self.DisplayText('Looting');
repeat
sleep(200);
updateworld;
until (Z<>Self.x) or (y<>self.y);
Looting:=false;
Self.DisplayText('Finished looting');
end;
updateworld;
found := FindClosest;
if (found <> -1) then
if (attacking=false) and (PlayerOnScreen=false) and (Looting=false) then
Creatures.Creature[found].Attacking := true;
Sleep(1000);
end;
end;
Uwagi dodatkowe:
Jeżeli skrypt by nie działał możliwe jest ze trzeba odznaczyć Target All
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme
FrayCan
created by
spleen
&
Download
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin